Horseriding

22 november 2016 - Arusha, Tanzania

Afgelopen weekend ben ik naar de christmis fair geweest. Marjolein had ons meegevraagd en we hadden eigenlijk geen idee wat we moesten verwachten. Het was een afgezet terein aan de rand van Arusha, er stonden allemaal kraampjes, er was veel eten te koop en er was live muziek. Maar wat zongen die mensen vals.... Er waren voornamelijk veel expats. het was een gezellige dag.

Zondag zijn we met 10 andere gaan paardrijden. We hadden met ze vieren bedacht om dat te gaan doen, al snel haakte er andere aan en waren we met z'n tienen. We werden opgehaald met een daladala, we hadden dus gewoon een dala voor z'n elfen inplaats van minstens het dubbele. We kwamen daar aan en moesten de groep in tweeën delen, aangezien er anders niet genoeg paarden waren. We hadden de groep zo opgedeeld dat alle duitsers bij elkaar zaten en alle nederlanders, dat leek ons wel zo makkelijk. Wij gingen als eerst het was echt super gaaf! We hebben 2uur gereden en hebben super veel dieren gezien. We hebben zelfs tussen een groep zebra's en gnoes gereden :) Toen we terug kwammen hebben we ergens wat gedronken en gegeten.

Voorde rest gaat het heel goed op me stage, ik heb het erg naar me zin en leer veel.

1. Oma Bron:
    Hallo Celina
    Wat leuk zo n tocht te maken op een paard,en dan tussen andere dieren te rijden Het is wel allemaal een hele belevenis.
    Hartelijke Groeten Oma Bron.
  2. Henk Bron:
    22 november 2016
    Top ervaring zo te horen (en aan je gezicht te zien) alsje kan zeker nog een keer doen
  3. Rian Bron:
    22 november 2016
    En waar blijven de foto's?
  4. Celina:
    24 november 2016
    geduld, geduld ze staan er nu op :P
  5. Rian Bron:
    24 november 2016
    Leuk!
  6. Margriet Mars:
    27 november 2016
    hoi, hoorde dat je een reisblog had en heb dus effe gegoogeld. Leuke, spannende dingen maak je mee joh! Ben benieuwd naar je nieuwe belevenissen. Groetjes van iedereen hier in Zwolle.