Laatste stage week

23 december 2016 - Arusha, Tanzania

19 december - 23 december

Deze week was me laatste week stage dan in gegaan, de tijd is echt voorbij gevlogen… Maandag ben ik met Pendo mee geweest naar Arusha Coffee Lodge, dit is de lodge waar voor onze klanten altijd de safari begint en eindigt. Pendo haalt en brengt alle gasten naar het vliegveld en geeft de briefing. Claudia en ik hadden namelijk bedacht dat het voor mij ook wel interessant was als ik ook kon zien hoe dat nou in zijn werk ging. Ik heb dus een briefing bijgewoond, mocht met de gasten mee met de bean-to-cup-coffee tour, ben mee geweest om de gasten naar het vliegveld te brengen en heb van de manager een rondleiding over het terrein gehad. Aan het eind van die rondleiding kwamen we bij de spa uit, de manager vroeg of ik de spa uit wou testen en zo doende heb ik gewoon een gratis rug massage gekregen

De rest van de week ben ik gewoon naar kantoor geweest. Heb de laatste dingen afgerond en het vooral nog heel gezellig gehad. Vrijdag middag gingen we met het hele team van Skysafari lunchen bij Arusha Coffee Lodge, omdat het mijn laatste dag was en het bijna kerst was. Terug op kantoor gekomen heb ik van iedereen afscheid genomen. Wel heb ik belooft nog een keer langs te komen voor ik terug naar Nederland ga en me broer dan mee te nemen. De volgende dag zou Jelle namelijk aankomen! En als bedankje mag ik met iemand een keer gratis overnachten (inclusief diner en ontbijt) in Coffee Lodge!

1. Oma v Breeschoten:
    10 januari 2017
    Nou dat is al weer even geleden! intussen heb je het leuk gehad met Jelle/En wanneer kom je weer thuis?